Prijavite se na e-novice in pri naslednjem nakupu prejmete dodatnih 5% popusta. Brezplačna poštnina pri nakupu nad 99€.

Pogosta vprašanja

Proshop.si je spletna trgovina specializirana za oblačila in obutev za prosti čas.

Ste med naročanjem naredili napako in želite preklic naročila? Nič zato! Obvestite nas preko e-pošte ali nas pokličite, mi pa bomo vaše naročilo brez težav preklicali.

Nudimo različne načine plačila, izberete lahko tistega, ki vam  najbolj ustreza:

  • plačilo po predračunu
  • plačilo s kreditno/debetno kartico
  • plačilo po povzetju (plačate kurirju GLS-a)

Za dostavo uporabljamo kurirsko službo GLS. Pred dostavo vašega  paketa vam bo kurir na sms poslal sporočilo o času dostave. V primeru, da vas ne bo doma imate možnost kontaktirati kurirja ali pa vam kurir pusti sporočilo, da vas paket čaka v najbližjem paketomatu. Dostavo lahko spremljate tudi preko povezave, ki jo dobite na vaš e-naslov.

Vaše zadovoljstvo je naša največja skrb. Zavedamo se, da nesreča nikoli ne počiva. Zato nas pri poškodovanem izdelku nemudoma kontaktirajte, mi pa vam paket zamenjamo brezplačno.

Pošljite nam sporočilo z vsemi informacijami o artiklu, ki ni na voljo na info@proshop.si, mi pa Vam bomo javili predviden rok dobave oziroma Vam pomagali pri izbiri podobnega izdelka.

Pri oddajanju naročila in izpolnitvi podatkov v levem kotu, za naslov za račun izberete možnost »vpišite drug naslov za račun« kjer izberete »pravna oseba«, vpišete podatke in davčno številko ter zaključite nakup.

Strošek poštnine in pakiranja znaša 4,50€. V primeru nakupa nad 99,00€ je poštnina brezplačna, kakor tudi v primeru osebnega prevzema v poslovalnici.

Kljub trudu se napake dogajajo. Če slučajno prejmete napačen izdelek se Vam bomo najprej opravičili, nato pa o tem obvestili kurirja in ga poslali na vaš naslov. Kurir bo napačen izdelek popolnoma brezplačno zamenjal z novim.

Prijavite se na e-novičke in takoj prejmete kupon za dodatnih 5% popusta.

Ko zaključite naročilo na vaš e-naslov prejmete potrditveno sporočilo. Če želite dodatne informacije o vašem naročilu, nam pišite na info@proshop.si ali nas pokliči na 041 733 700

Uporabljamo dostavno službo podjetja GLS, ki je hitra in zanesljiva.

Seveda, izdelek lahko zamenjate ali vrnete v roku 15 dni. Razumemo, da je včasih predstava o izdelku  na sliki in v resnici popolnoma drugačna.

Z veseljem vam odgovorimo na vsa vaša vprašanja na telefonski številki 041 733 700 ali na e-mail naslov info@proshop.si

Naša ekipa se trudi naročila oddati v najkrajšem možnem času, vendar bomo naredili vse kar je v naši moči, da naročilo spremenimo. Pišite nam na info@proshop.si ali nas pokličite na 041 733 700.

Na svojih vratih lahko pričakujete paket v roku 2-4 delovnih dni.

Ob prejemu paketa je v njem poleg vašega izbranega izdelka priložen list, ki ga izpolnite za zamenjavo oziroma vračilo kupnine, nato pa paket skupaj z izpolnjenim listom enostavno pošljete nazaj v poslovalnico iz katere ste ga prejeli. Ponujamo vam tudi GLS storitev za brezplačno vračilo paketa na paketomatu. Povezave za vračilo se nahajajo v rubriki vračilo ali zamenjava izdelkov - GLS prevoznica.

 

V primeru vračila kupnine bodite pozorni: če ste plačali s kartico, storniramo kartično plačilo, če pa ste nakup opravili po povzetju ali plačali po predračunu, ne pozabite napisati številke vašega bančnega računa, na katerega vam nakažemo kupnino.

Deha, Gosposka 5, Ljubljana

Za nakup v spletni trgovini se ni potrebno registrirati. Oddaja naročila je zelo enostaven proces. Nakup lahko opravite tudi kot neregistriran uporabnik, pri čemer boste morali vpisati nekaj obveznih podatkov za oddajo in potrditev naročila.

Seveda, v roku 15 dni od nakupa lahko izdelek osebno vrnete v fizično trgovino iz katere ste ga prejeli.