Pogosta vprašanja
Proshop.si je spletna trgovina specializirana za športna oblačila, športno obutev in prosti čas.
Smo tudi zastopniki za blagovne znamke Tecnica, Blizzard, Dainese, Kjus, Deha, Geox, X-Socks, X- Bionic in Zanier.
Ste med naročanjem naredili napako in želite preklic naročila? Nič zato! Obvestite nas preko e-pošte ali nas pokličite, mi pa bomo vaše naročilo brez težav preklicali.
Nudimo različne načine plačila, izberete lahko tistega, ki vam najbolj ustreza:
- plačilo po predračunu
- plačilo s kreditno/debetno kartico
- plačilo s sistemom Paypal
- plačilo po povzetju (plačate kurirju GLS-a)
- plačilo na obroke Diners Club kartica (najmanjši obrok 50 eur, največ 4 obroki)
Za dostavo uporabljamo kurirsko službo GLS. Pred dostavo vašega paketa vam bo kurir na sms poslal sporočilo o času dostave. V primeru, da vas ne bo doma imate možnost kontaktirati kurirja ali pa vam kurir pusti sporočilo, da vas paket čaka v najbližjem paketomatu. Dostavo lahko spremljate tudi preko povezave, ki jo dobite na vaš e-naslov.
Vaše zadovoljstvo je naša največja skrb. Zavedamo se, da nesreča nikoli ne počiva. Zato nas pri poškodovanem izdelku nemudoma kontaktirajte, mi pa vam paket zamenjamo brezplačno. Pozorni bodite pri naročilu več Geox izdelkov ali kombinacij različnih izdelkov (deha, šport, geox), saj gredo iz različnih trgovin in se lahko zgodi, da kakšen od paketov pride na vaša vrata z nekaj zamude.
Pošljite nam sporočilo z vsemi informacijami o artiklu, ki ni na voljo na info@proshop.si, mi pa Vam bomo javili predviden rok dobave oziroma Vam pomagali pri izbiri podobnega izdelka.
Pri oddajanju naročila in izpolnitvi podatkov izberete v levem kotu možnost »pravna oseba«, vpišete podatke in davčno številko ter zaključite nakup. Račun prejmete na e-naslov.
Strošek poštnine in pakiranja znaša 3,50€. V primeru nakupa nad 99,00€ je poštnina brezplačna, kakor tudi v primeru osebnega prevzema v poslovalnici.
Kljub trudu se napake dogajajo. Če slučajno prejmete napačen izdelek se Vam bomo najprej opravičili, nato pa o tem obvestili kurirja in ga poslali na vaš naslov. Kurir bo napačen izdelek popolnoma brezplačno zamenjal z novim.
Prijavite se na e-novičke in takoj prejmete kupon za dodatnih 5% popusta.
Ko zaključite naročilo, na vaš e-naslov prejmete potrditveno sporočilo. Če želite dodatne informacije o vašem naročilu, nam pišite na info@proshop.si ali nas pokličite na (01) 530-96-65.
Uporabljamo dostavno službo podjetja GLS, ki je hitra in zanesljiva.
Seveda, izdelek lahko zamenjate ali vrnete v roku 15 dni. Razumemo, da je včasih predstava o izdelku na sliki in v resnici popolnoma drugačna.
Z veseljem vam odgovorimo na vsa vaša vprašanja na telefonski številki 041 733 700 ali na e-mail naslov info@proshop.si
Naša ekipa se trudi naročila oddati v najkrajšem možnem času, vendar bomo naredili vse kar je v naši moči, da naročilo spremenimo. Pišite nam na info@proshop.si ali nas pokličite na 041 733 700.
Na svojih vratih lahko pričakujete paket v roku 2-4 delovnih dni.
Ob prejemu paketa je v njem poleg vašega izbranega izdelka priložen list, ki ga izpolnite za zamenjavo oziroma vračilo kupnine, nato pa paket skupaj z izpolnjenim listom enostavno pošljete nazaj v poslovalnico iz katere ste ga prejeli. Ponujamo vam tudi GLS storitev za brezplačno vračilo paketa na paketomatu. Povezave za vračilo se nahajajo v rubriki vračilo ali zamenjava izdelkov.
V primeru vračila kupnine bodite pozorni: če ste plačali s kartico ali s PayPal računom dobite denar vrnjen nazaj na plačilno sredstvo s katerim ste plačali, če pa ste nakup opravili po povzetju ali plačali po predračunu, ne pozabite napisati številke vašega osebnega bančnega računa.
Proshop, Mašera Spasičeva 8, Ljubljana
Geox shop Šiška - SUPERNOVA, Cesta Ljubljanske Brigade 33, Ljubljana
Geox shop Rudnik - SUPERNOVA, Jurčkova cesta 223, Ljubljana
Geox shop Celje - CITY CENTER, Mariborska 100, Celje
Geox shop Maribor - EUROPARK, Pobreška 18, Maribor
Deha shop Ljubljana, Gosposka 5, Ljubljana
Za nakup v spletni trgovini se ni potrebno registrirati. Oddaja naročila je zelo enostaven proces. Nakup lahko opravite tudi kot neregistriran uporabnik, pri čemer boste morali vpisati nekaj obveznih podatkov za oddajo in potrditev naročila.
Seveda, v roku 14 dni od nakupa lahko izdelek osebno vrnete v fizično trgovino iz katere ste ga prejeli.