Pogoji poslovanja
Pogoji poslovanja
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine proshop.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), s priporočili GZS.
Denas d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe pogojev na spletni strani proshop.si kadarkoli. Vse spremembe so zavezujoče za kupce, zato vam priporočamo, da si redno ogledujete Pogoje poslovanja.
Proshop.si je spletna trgovina, ki jo upravlja podjetje Denas d.o.o., v nadaljevanju ponudnik. Pred dokončno potrditvijo naročila, morate opraviti postopek registracije, lahko pa nakup opravite tudi kot gost. Uporabniško ime ter geslo obiskovalca nedvoumno povezujeta z vnešenimi podatki. Po registraciji obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Ob izvršenem nakupu vsak uporabnik spletne trgovine proshop.si postane tudi kupec.
Za potrebe poslovanja ponudnik izbira ob registraciji naslednje podatke:
Ime in priimek
Naslov in kraj bivanja
Naslov elektronske pošte
Geslo
Pri registraciji se uporabnik odloči ali bo prejemal e-obvestila in potrdi seznanitev s Splošnimi pogoji poslovanja
Uporabnik se s potrditvijo polja » prijavite se na e-novice in spremljajte našo ponudbo ter akcije« strinja, da podjetje Denas d.o.o., Poljanska cesta 71B, 1000 Ljubljana, podatek o uporabnikovem elektronskem naslovu hrani in obdeluje do pisnega ali elektronskega preklica oz. odjave, v raziskovalno tržne namene.
Varstvo osebnih podatkov je zagotovljeno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP).
Spletna trgovina je odprta vsak dan, 24ur na dan. Zaradi različnih tehničnih razlogov poslovanje preko spletne trgovine ali celo dostop do trgovine včasih ni mogoč. Zato si ponudnik pridržuje pravico, da za določen ali nedoločen čas omeji ali popolnoma ustavi dostop do strani spletne trgovine. Ponudnik ne prevzema odgovornosti za nedelovanje trgovine zaradi neznanja uporabe, kakršnih koli posledic zlorabe spletne trgovine, nedelovanje storitve zaradi izpada omrežja, izpada električne energije ali drugih tehničnih motenj, ki bi lahko začasno, lahko tudi za daljši čas motile uporabo.
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje proshop.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Cene in davek
Vse cene so v evrih in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost).
V spletni trgovini sta navedeni dve ceni, redna cena artikla in spletna 5% nižja cena. 5 % se obračuna na redno ceno in ta popust ne velja pri obračunavanju poštnine.
V primeru akcij obstajata dve ceni za vsak izdelek objavljen v spletni trgovini proshop.si. Višja, redna cena ter nižja, akcijska cena. Če je redna cena prečrtana pomeni, da se artikel prodaja po posebni znižani (akcijski) ceni. V primeru akcijske cene 5% spletni popust ne velja, se pravi da se akcijski popust obračuna od redne cene artikla.
Popusti, promocijske kode, ipd. se praviloma ne seštevajo, akcije se izključujejo.
Pravno obvestilo
Spletna trgovina proshop.si in vsi podatki, fotografije, besedila in grafika prikazani na spletni strani, so last podjetja Denas d.o.o. in so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah, zato jih ni dovoljeno uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovne znamke in logotipi priznanih podjetij so v njihovi lasti.
Pomoč pri nakupu
Da bi naročili izdelke iz naše trgovine, jih morate najprej dati v nakupovalno košarico in nato nadaljevati pot do blagajne. Izdelke lahko iščete po kategorijah, ki so navedene na levi strani ali uporabite različne možnosti iskanja. Vsi izdelki, ki so prikazani, so na zalogi in pripravljeni za dostavo. Ko najdete iskani izdelek, kliknite na gumb "Dodaj v košarico". V košarico lahko dodate več izdelkov in jih brez težav tudi odstranite iz nje. To storite tako, da kliknete na gumb "izprazni košarico", ko se nahajate v sami košaric. S tem boste odstranili vse artikle iz košarice. Če želite odstraniti samo določen artikel ali pa mu popraviti količino, v košarici ob takem artiklu popravite količino oziroma jo pobrišite ter kliknite gumb posodobi.
Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, kliknite na gumb "Košarica" ter sledite navodilom. V obrazec vpišete svoje podatke, izberete način plačila, naslov za dostavo in naročilo potrdite. Po elektronski pošti boste takoj zatem dobili potrditev, da smo naročilo prejeli.
Do arhiva naročil oziroma zgodovine nakupov lahko dostopate v svojem Proshop profilu tako, da kliknete na gumb "Moj profil" kamor se prijavite s svojim uporabniškim imenom ter geslom.
Plačilo
V spletni trgovini naročene artikle, lahko ob osebnem prevzemu plačate z gotovino ali kartico (Maestro, Mastercard, Visa, American Express, Diners, Karanta).
V primeru dostave pa lahko kupljene artikle plačate z odkupnino, preko bančne transakcije na naš TRR, s plačilno ali kreditno kartico (Mastercard/Eurocard, Visa, Activa, Maestro, Diners) ob naročilu.
Dostava
Naročene izdelke vam GLS dostavi najkasneje v štirih delovnih dneh znotraj RS. Artikle bomo poslali na naslov, ki ste ga vnesli ob naročilu (naslov za dostavo).
V primeru, da kupca, ki je blago plačal v naprej, ob dostavi pošiljke ni doma, mu dostavna služba v nabiralniku pusti obvestilo o poštnem paketu in o tem kje ga lahko prevzame.
Cena dostave je enotna za celo Slovenijo in znaša 4,50 €. V primeru da je naročilo večje od 99€ je poštnina brezplačna.
Cena dostave za vsa naročila, ki se pošiljajo na Hrvaško znaša 10€, v ostale države znotraj EU pa znaša poštnina 20€.
Vračilo blaga
V kolikor z izdelkom niste zadovoljni, ga lahko v roku 15 dni od datuma prejema vrnete in na vaš osebni bančni račun bomo nakazali vrednost vrnjenega blaga. V tem primeru nam morate posredovati številko vašega osebnega bančnega računa. Izdelek lahko tudi zamenjate. Pošljete nam ga nazaj in poslali vam bomo drug artikel. V tem primeru boste morali pokriti tako strošek pošiljanja pri vračanju, kot tudi strošek pošiljanja novega artikla. V obeh primerih pošljete na naslov, ki je izpisan na poštni spremnici ter nas o vaši izbiri (vračilo ali menjava) obvestite po elektronski pošti info@proshop.si. Blago mora biti zapakirano v originalni, nepolepljeni embalaži, nepoškodovano in ne nošeno! Stroške pošiljanja pri vračilu blaga krije pošiljatelj, razen če je vnaprej dogovorjeno drugače. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Obstaja tudi možnost, da izdelke z originalnim računom zamenjate v naši:
-Deha trgovini (seznam poslovalnic)
Blago vam bomo zamenjali brez doplačila z artikli enake vrednosti. Če se boste odločili za nakup dražjega artikla, vam bomo v račun vzeli vaše artikle po računu, razliko pa boste doplačali.
Pridružujemo si pravico zavrniti vračilo blaga v naslednjih primerih:
-če ni priloženega računa
-če blago ni vrnjeno v originalni nepoškodovani embalaži
-če je neuporabnost artikla posledica nepravilnega ravnanja uporabnika
-če je uporabnik artikel neomejeno uporabljal do odstopa od pogodbe
Reklamacije
V kolikor ste izdelek kupili v spletni trgovini in se je pojavila napaka, imate možnost izdelek reklamirati. V primeru tovarniške napake bomo reklamacijo takoj odobrili, v primeru neopravičene reklamacije pa vam bomo posredovali odgovor sodnega izvedenca.
Prosimo vas, da v celoti izpolnjen reklamacijski zapisnik priložite reklamiranemu izdelku in ga skupaj z originalnim računom vrnete na naslov, ki ga najdete na original računu, ki ste ga prejeli z skupaj z artiklom. O tem nas obvestite po elektronski pošti info@proshop.si.
Varovanje podatkov
Vaše podatke, ki nam jih boste posredovali preko spletnih obrazcev, skrbno varujemo in vam zagotavljamo, da jih bomo uporabljali izključno za izvedbo nakupov.
Podatki so shranjeni na strežnikih, zaščitenih z geslom in z omejenim dostopom. Uporabnikovi podatki ne bodo razkriti nobenim tretjim osebam, razen če to zahteva zakonodaja ali pa uporabnik za to poda soglasje.
Proshop.si ne pošilja neželene ali vsiljene e-pošte uporabnikom, razen pomembnih e-poštnih sporočil o transakcijah ali drugih sporočil o ugodnostih in novostih.
Registrirani uporabniki lahko enostavno in hitro prenehajo prejemati e-pošto od proshop.si tako, da na e-poštni naslov info@proshop.si pošljejo zahtevek z besedilom odjava.
Več o varovanju osebnih podatkov najdete tukaj.
Pritožbe in spori
Proshop.si spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Ponudnik mora v 8 dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati o poteku postopka.
V primeru težav lahko kupec ponudnika kontaktira preko elektronske pošte info@proshop.si ali po telefonu 041 733 700. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroškom, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si ponudnik prizadeva, po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.